Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
sztuki:-Liczba odtworzeń audio
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Otwórz tekst
Jak zgłosić szkodę w Generali? jak zgłosić szkodę w generali? pierwszy krok – przygotowanie dokumentów. aby zgłosić zdarzenie przygotuj następujące dokumenty i dane:numer polisy. data i miejsce zdarzenia. numer konta na które ma być wypłacone odszkodowanie / świadczenie. skan lub zdjęcie dokumentów medycznych związanych ze zdarzeniem i leczeniem po zdarzeniu. przygotuj sobie opis zdarzenia – czyli co i jak się stało. wiedza to przewaga – zdobądź ją z nami:. jak zwiększyć odszkodowanie – sprawdzam co zrobić przy zalaniu mieszkania – sprawdzam upadek na chodniku – czy należy się odszkodowanie – sprawdzam dziura w drodze – uszkodzone koło – co dalej – sprawdzam. drugi krok – zgłoś zdarzenie. zgłoszenie możesz zrobić w następujący sposób:. telefonicznie pod nr infolinii 913 913 913. online na stronie osobiście w dowolnym biurze generali w polsce. trzeci krok – monitorowanie procesu likwidacji. proces likwidacji szkody składa się z następujących faz:potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia szkody – otrzymasz mail potwierdzający, że twoje zgłoszenie zostało przyjęte. rejestracja szkody – otrzymasz numer szkody, którym będziesz się posługiwać w tej sprawie. weryfikacja zgłoszenia i uzupełnianie dokumentacji szkodowej. wydanie decyzji i wypłata odszkodowania / świadczenia. przelew kwoty na wskazane konto. co zrobić gdy nie zgadzasz się z decyzją? w przypadku gdy nie zgadzasz się z decyzją – zgodnie z prawem przysługuje ci możliwość złożenia reklamacji. forma złożenia reklamacji:elektronicznie: poprzez formularz na stronie www lub e-mailem. ustnie: telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce obsługującej klientów. pisemnie: na adres jednostki obsługującej klientów. pisemnie na adres siedziby właściwego zakładu ubezpieczeń. termin udzielenia odpowiedzi na reklamację:30 dni od otrzymania reklamacji daty wpływu reklamacji. 60 dni od otrzymania reklamacji – w szczególnie skomplikowanych sprawach. forma udzielenia odpowiedzi na reklamacjęna piśmie lub innym trwałym nośniku informacji. pocztą elektroniczną – na wniosek klienta. dodatkowo możesz:. wystąpić do rzecznika finansowego o rozpatrzenie sprawy – jeśli zakład ubezpieczeń nie uwzględni roszczeń ze złożonej reklamacji. wystąpić do rzecznika finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie sporu z zakładem ubezpieczeń (informacje na ten temat dostępne są na stronie ). dochodzić roszczeń w sądzie – jeśli nie akceptujesz stanowiska zakładu ubezpieczeń. od decyzji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego w terminach określonych przepisami kodeksu cywilnego. podmiotem wyłącznie właściwym, przeciwko któremu może być skierowany pozew w postępowaniu sądowym jest właściwy zakład ubezpieczeń. sądem miejscowo właściwym do rozpoznania powództwa jest zgodnie z wyborem klienta sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby klienta, albo sąd właściwości ogólnej. pamiętaj! w przypadku szkody osobowej (uszkodzenia ciała, itd) możesz dostać tyle odszkodowań – ile masz czynnych polis. w przypadku jakichkolwiek problemów z wypłatą odszkodowania skontaktuj się z nami. interesujące? udostępnij!
Pobierz dźwiękPobrane:0
Odtwarzacz z otwartym kontekstem
Odtwarzacz z zamkniętym kontekstem
Jak zgłosić szkodę w Generali? jak zgłosić szkodę w generali? pierwszy krok – przygotowanie dokumentów. aby zgłosić zdarzenie przygotuj następujące dokumenty i dane:numer polisy. data i miejsce zdarzenia. numer konta na które ma być wypłacone odszkodowanie / świadczenie. skan lub zdjęcie dokumentów medycznych związanych ze zdarzeniem i leczeniem po zdarzeniu. przygotuj sobie opis zdarzenia – czyli co i jak się stało. wiedza to przewaga – zdobądź ją z nami:. jak zwiększyć odszkodowanie – sprawdzam co zrobić przy zalaniu mieszkania – sprawdzam upadek na chodniku – czy należy się odszkodowanie – sprawdzam dziura w drodze – uszkodzone koło – co dalej – sprawdzam. drugi krok – zgłoś zdarzenie. zgłoszenie możesz zrobić w następujący sposób:. telefonicznie pod nr infolinii 913 913 913. online na stronie osobiście w dowolnym biurze generali w polsce. trzeci krok – monitorowanie procesu likwidacji. proces likwidacji szkody składa się z następujących faz:potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia szkody – otrzymasz mail potwierdzający, że twoje zgłoszenie zostało przyjęte. rejestracja szkody – otrzymasz numer szkody, którym będziesz się posługiwać w tej sprawie. weryfikacja zgłoszenia i uzupełnianie dokumentacji szkodowej. wydanie decyzji i wypłata odszkodowania / świadczenia. przelew kwoty na wskazane konto. co zrobić gdy nie zgadzasz się z decyzją? w przypadku gdy nie zgadzasz się z decyzją – zgodnie z prawem przysługuje ci możliwość złożenia reklamacji. forma złożenia reklamacji:elektronicznie: poprzez formularz na stronie www lub e-mailem. ustnie: telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce obsługującej klientów. pisemnie: na adres jednostki obsługującej klientów. pisemnie na adres siedziby właściwego zakładu ubezpieczeń. termin udzielenia odpowiedzi na reklamację:30 dni od otrzymania reklamacji daty wpływu reklamacji. 60 dni od otrzymania reklamacji – w szczególnie skomplikowanych sprawach. forma udzielenia odpowiedzi na reklamacjęna piśmie lub innym trwałym nośniku informacji. pocztą elektroniczną – na wniosek klienta. dodatkowo możesz:. wystąpić do rzecznika finansowego o rozpatrzenie sprawy – jeśli zakład ubezpieczeń nie uwzględni roszczeń ze złożonej reklamacji. wystąpić do rzecznika finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie sporu z zakładem ubezpieczeń (informacje na ten temat dostępne są na stronie ). dochodzić roszczeń w sądzie – jeśli nie akceptujesz stanowiska zakładu ubezpieczeń. od decyzji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego w terminach określonych przepisami kodeksu cywilnego. podmiotem wyłącznie właściwym, przeciwko któremu może być skierowany pozew w postępowaniu sądowym jest właściwy zakład ubezpieczeń. sądem miejscowo właściwym do rozpoznania powództwa jest zgodnie z wyborem klienta sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby klienta, albo sąd właściwości ogólnej. pamiętaj! w przypadku szkody osobowej (uszkodzenia ciała, itd) możesz dostać tyle odszkodowań – ile masz czynnych polis. w przypadku jakichkolwiek problemów z wypłatą odszkodowania skontaktuj się z nami. interesujące? udostępnij!
Jak zgłosić szkodę w Generali?
Pierwszy krok – przygotowanie dokumentów
Aby zgłosić zdarzenie przygotuj następujące dokumenty i dane:
numer polisy
data i miejsce zdarzenia
numer konta na które ma być wypłacone odszkodowanie / świadczenie
skan lub zdjęcie dokumentów medycznych związanych ze zdarzeniem i leczeniem po zdarzeniu
przygotuj sobie opis zdarzenia – czyli co i jak się stało
Proces likwidacji szkody składa się z następujących faz:
potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia szkody – otrzymasz mail potwierdzający, że Twoje zgłoszenie zostało przyjęte
rejestracja szkody – otrzymasz numer szkody, którym będziesz się posługiwać w tej sprawie
Weryfikacja zgłoszenia i uzupełnianie dokumentacji szkodowej.
wydanie decyzji i wypłata odszkodowania / świadczenia.
przelew kwoty na wskazane konto
Co zrobić gdy nie zgadzasz się z decyzją?
W przypadku gdy nie zgadzasz się z decyzją – zgodnie z prawem przysługuje Ci możliwość złożenia reklamacji.
Forma złożenia reklamacji:
elektronicznie: poprzez formularz na stronie www lub e-mailem
ustnie: telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce obsługującej klientów
pisemnie: na adres jednostki obsługującej klientów
pisemnie na adres siedziby właściwego Zakładu Ubezpieczeń
Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację:
30 dni od otrzymania reklamacji daty wpływu reklamacji
60 dni od otrzymania reklamacji – w szczególnie skomplikowanych sprawach
Forma udzielenia odpowiedzi na reklamację
na piśmie lub innym trwałym nośniku informacji
pocztą elektroniczną – na wniosek klienta
Dodatkowo możesz:
wystąpić do Rzecznika Finansowego o rozpatrzenie sprawy – jeśli Zakład Ubezpieczeń nie uwzględni roszczeń ze złożonej reklamacji
wystąpić do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie sporu z Zakładem Ubezpieczeń (informacje na ten temat dostępne są na stronie www.rf.gov.pl)
dochodzić roszczeń w sądzie – jeśli nie akceptujesz stanowiska Zakładu Ubezpieczeń. Od decyzji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego w terminach określonych przepisami kodeksu cywilnego. Podmiotem wyłącznie właściwym, przeciwko któremu może być skierowany pozew w postępowaniu sądowym jest właściwy Zakład Ubezpieczeń. Sądem miejscowo właściwym do rozpoznania powództwa jest zgodnie z wyborem Klienta sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby Klienta, albo sąd właściwości ogólnej.
Pamiętaj!
W przypadku szkody osobowej (uszkodzenia ciała, itd) możesz dostać tyle odszkodowań – ile masz czynnych polis
W przypadku jakichkolwiek problemów z wypłatą odszkodowania skontaktuj się z nami
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Jak zgłosić szkodę w Generali? jak zgłosić szkodę w generali? pierwszy krok – przygotowanie dokumentów. aby zgłosić zdarzenie przygotuj następujące dokumenty i dane:numer polisy. data i miejsce zdarzenia. numer konta na które ma być wypłacone odszkodowanie / świadczenie. skan lub zdjęcie dokumentów medycznych związanych ze zdarzeniem i leczeniem po zdarzeniu. przygotuj sobie opis zdarzenia – czyli co i jak się stało. wiedza to przewaga – zdobądź ją z nami:. jak zwiększyć odszkodowanie – sprawdzam co zrobić przy zalaniu mieszkania – sprawdzam upadek na chodniku – czy należy się odszkodowanie – sprawdzam dziura w drodze – uszkodzone koło – co dalej – sprawdzam. drugi krok – zgłoś zdarzenie. zgłoszenie możesz zrobić w następujący sposób:. telefonicznie pod nr infolinii 913 913 913. online na stronie osobiście w dowolnym biurze generali w polsce. trzeci krok – monitorowanie procesu likwidacji. proces likwidacji szkody składa się z następujących faz:potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia szkody – otrzymasz mail potwierdzający, że twoje zgłoszenie zostało przyjęte. rejestracja szkody – otrzymasz numer szkody, którym będziesz się posługiwać w tej sprawie. weryfikacja zgłoszenia i uzupełnianie dokumentacji szkodowej. wydanie decyzji i wypłata odszkodowania / świadczenia. przelew kwoty na wskazane konto. co zrobić gdy nie zgadzasz się z decyzją? w przypadku gdy nie zgadzasz się z decyzją – zgodnie z prawem przysługuje ci możliwość złożenia reklamacji. forma złożenia reklamacji:elektronicznie: poprzez formularz na stronie www lub e-mailem. ustnie: telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce obsługującej klientów. pisemnie: na adres jednostki obsługującej klientów. pisemnie na adres siedziby właściwego zakładu ubezpieczeń. termin udzielenia odpowiedzi na reklamację:30 dni od otrzymania reklamacji daty wpływu reklamacji. 60 dni od otrzymania reklamacji – w szczególnie skomplikowanych sprawach. forma udzielenia odpowiedzi na reklamacjęna piśmie lub innym trwałym nośniku informacji. pocztą elektroniczną – na wniosek klienta. dodatkowo możesz:. wystąpić do rzecznika finansowego o rozpatrzenie sprawy – jeśli zakład ubezpieczeń nie uwzględni roszczeń ze złożonej reklamacji. wystąpić do rzecznika finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie sporu z zakładem ubezpieczeń (informacje na ten temat dostępne są na stronie ). dochodzić roszczeń w sądzie – jeśli nie akceptujesz stanowiska zakładu ubezpieczeń. od decyzji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego w terminach określonych przepisami kodeksu cywilnego. podmiotem wyłącznie właściwym, przeciwko któremu może być skierowany pozew w postępowaniu sądowym jest właściwy zakład ubezpieczeń. sądem miejscowo właściwym do rozpoznania powództwa jest zgodnie z wyborem klienta sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby klienta, albo sąd właściwości ogólnej. pamiętaj! w przypadku szkody osobowej (uszkodzenia ciała, itd) możesz dostać tyle odszkodowań – ile masz czynnych polis. w przypadku jakichkolwiek problemów z wypłatą odszkodowania skontaktuj się z nami. interesujące? udostępnij!
Jak zgłosić szkodę w Generali? jak zgłosić szkodę w generali? pierwszy krok – przygotowanie dokumentów. aby zgłosić zdarzenie przygotuj następujące dokumenty i dane:numer polisy. data i miejsce zdarzenia. numer konta na które ma być wypłacone odszkodowanie / świadczenie. skan lub zdjęcie dokumentów medycznych związanych ze zdarzeniem i leczeniem po zdarzeniu. przygotuj sobie opis zdarzenia – czyli co i jak się stało. wiedza to przewaga – zdobądź ją z nami:. jak zwiększyć odszkodowanie – sprawdzam co zrobić przy zalaniu mieszkania – sprawdzam upadek na chodniku – czy należy się odszkodowanie – sprawdzam dziura w drodze – uszkodzone koło – co dalej – sprawdzam. drugi krok – zgłoś zdarzenie. zgłoszenie możesz zrobić w następujący sposób:. telefonicznie pod nr infolinii 913 913 913. online na stronie osobiście w dowolnym biurze generali w polsce. trzeci krok – monitorowanie procesu likwidacji. proces likwidacji szkody składa się z następujących faz:potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia szkody – otrzymasz mail potwierdzający, że twoje zgłoszenie zostało przyjęte. rejestracja szkody – otrzymasz numer szkody, którym będziesz się posługiwać w tej sprawie. weryfikacja zgłoszenia i uzupełnianie dokumentacji szkodowej. wydanie decyzji i wypłata odszkodowania / świadczenia. przelew kwoty na wskazane konto. co zrobić gdy nie zgadzasz się z decyzją? w przypadku gdy nie zgadzasz się z decyzją – zgodnie z prawem przysługuje ci możliwość złożenia reklamacji. forma złożenia reklamacji:elektronicznie: poprzez formularz na stronie www lub e-mailem. ustnie: telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce obsługującej klientów. pisemnie: na adres jednostki obsługującej klientów. pisemnie na adres siedziby właściwego zakładu ubezpieczeń. termin udzielenia odpowiedzi na reklamację:30 dni od otrzymania reklamacji daty wpływu reklamacji. 60 dni od otrzymania reklamacji – w szczególnie skomplikowanych sprawach. forma udzielenia odpowiedzi na reklamacjęna piśmie lub innym trwałym nośniku informacji. pocztą elektroniczną – na wniosek klienta. dodatkowo możesz:. wystąpić do rzecznika finansowego o rozpatrzenie sprawy – jeśli zakład ubezpieczeń nie uwzględni roszczeń ze złożonej reklamacji. wystąpić do rzecznika finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie sporu z zakładem ubezpieczeń (informacje na ten temat dostępne są na stronie ). dochodzić roszczeń w sądzie – jeśli nie akceptujesz stanowiska zakładu ubezpieczeń. od decyzji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego w terminach określonych przepisami kodeksu cywilnego. podmiotem wyłącznie właściwym, przeciwko któremu może być skierowany pozew w postępowaniu sądowym jest właściwy zakład ubezpieczeń. sądem miejscowo właściwym do rozpoznania powództwa jest zgodnie z wyborem klienta sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby klienta, albo sąd właściwości ogólnej. pamiętaj! w przypadku szkody osobowej (uszkodzenia ciała, itd) możesz dostać tyle odszkodowań – ile masz czynnych polis. w przypadku jakichkolwiek problemów z wypłatą odszkodowania skontaktuj się z nami. interesujące? udostępnij!